امین حیایی

 

پشت هر مرد موفقی، یك زن موفق است. اگر مردی در جامعه موفق می‌‌شود، به طور حتم یك زن دانا و باسواد را به عنوان انگیزه در كنار خود دارد؛ زنی كه اعتمادبه‌نفس به او می‌‌دهد و سعی می‌‌كند با راهنمایی‌های خود، در موفقیت او سهیم باشد.

این نمونه‌ای است از زندگی یك زوج هنری موفق؛ امین حیایی و نیلوفر خوش‌خلق.


بیوگرافی امین حیایی

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود.

شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. بازیهای متفاوت او در سال ۱۳۸۲: «عروس خوش قدم» و «دختر ایرونی» و در سال ۱۳۸۳ با فیلمهای «کما» و «مهمان مامان» نام او را به عنوان یک بازیگر توانا سر زبانها انداخت تا جایی که به عنوان یکی از دو بازیگر برگزیده سال برای بازی در فیلم «دختر ایرونی» از جشن سالیانه ماهنامه دنیای تصویر تندیس حافظ دریافت کرد. او تا به حال در ۳ فیلم هتل کارتن، دستهای آلوده و مزاحم از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. حیایی قرار بود در سال ۲۰۰۹ در فیلم My leader در کمپانی برادران وارنر بازی کند. او جز بازیگری در فیلم بوی بهشت و سرود تولد چند ترانه هم خوانده‌است.

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق

بازی در سینما را از ابتدای دهه هشتاد و حضور در سه فیلم ضعیف آغاز کرد. اما با کمی صبر و تامل از سال 1384 در فیلم های خوب و در نقش های بهتر ظاهر شد. بازی او در فیلم « چند روز بعد » تحسین برانگیز است.متولد ۱۳۵۱


زندگی خانوادگی

امین حیایی و همسرش تصمیم گرفتند كه در اطراف تهران زندگی كنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب كرده‌اند؛ منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه.

گفته‌های نیلوفر خوش‌خلق هم در مورد امین:

خیلی‌ها تصور می‌كنند كه پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب كرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال‌ها، بارها این ویژگی‌اش را به من ثابت كرد. ما سال‌ها روزگار خوشی را كنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم كه این روند ادامه داشته باشد، چرا كه اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی كاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می‌خواهد زندگی با آرامش را تجربه كنیم... زندگی كه یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می‌دانیم اگر موفقیتی تاكنون نصیب ما شده به‌خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است...

گفته‌های امین حیایی هم در مورد همسرش نیلوفر:

 

نیلوفر ستاره عشق من است تمام زندگی من است، به بودن در كنار او افتخار می‌كنم، بارها گفتم كه اگر او نبود، این موفقیت‌ها هم نبود، برای نیلوفر هم آرزو می‌كنم كه در سینما به موفقیت برسد. گرچه او طی سال‌های اخیر در تئاتر رشد خوبی داشت و من از این بابت خرسندم، اگر من در زمینه سینمای گیشه فعالیت می‌كنم. نیلوفر هم سعی می‌كند در زمینه هنر كلاسیك و تخصصی رشد بیشتری داشته باشد.

منبع-تماشاگران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیگران ایرانی ، ،
برچسب‌ها: بیوگرافی امین حیایی , بیوگرافی , امیر عباس ,

تاريخ : جمعه 5 مهر 1392 | 13:44 | نویسنده : امیرعباس |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.